Nieuwe website: ScandinavianDesignCenter.nl

13 juli 2017

GRAND OPENING
Nieuwe website: ScandinavianDesignCenter.nl

Liefhebber van Scandinavisch design? Neem dan snel een kijkje op de nieuwe website
www.ScandinavianDesignCenter.nl en profiteer van unieke openingsaanbiedingen!

Van keukenproducten tot verlichting en van woonaccessoires tot behang: het assortiment van ScandinavianDesignCenter bestaat ruim 10.000 designproducten van 170 Scandinavische merken. Kortom, het beste van Scandinavisch design, nu beschikbaar via een nieuwe website.

Sneller, mooier én inspirerender
Dat de webshop in een behoefte voorziet blijkt wel uit de groei die het bedrijf -  sinds de oprichting in 2014 - heeft doorgemaakt. ”Met de lancering van de nieuwe site hopen we deze groei verder voort te zetten en bovenal nóg beter aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen!” aldus Bank Bergström, algemeen directeur. ”Sneller, mooier én inspirerender: de nieuwe website heeft alles in zich om de Scandinavische woonstijl zelf in huis te halen.”

Nieuwsgierig? Neem snel een kijkje op www.scandinaviandesigncenter.nl en profiteer van unieke openingsaanbiedingen!

Over ScandinavianDesignCenter.nl
ScandinavianDesignCenter.nl is onderdeel van Scandinavian Design Online: een webshop die beschikbaar is in 9 verschillende talen. Vanuit het magazijn in Kalmar, Zweden levert het bedrijf Scandinavische designproducten aan meer dan 70 landen wereldwijd.